onsdag, maj 30, 2007

Var hälsad nya fina hemstad!

Cissi tipsade om rubriken och jag kan inte annat än använda den. Allt har gått så bra så. Lägenheten formar sig allt mer till ett riktigt hem och den är så fin! Balkongen mot havet motsvarar alla mina förväntningar. Väggarna är fortfarande tomma men jag väntar på att min kärlek ska komma och hjälpa till med tavelhängningen. Han är väl det som fattas mig mest just nu. Det hade varit skönt att få bo in sig tillsammans. Men han kommer på fredag. Det blir fint.

Dagarna har sprungit fram. Mycket ska fixas och mitt i allt fixande vill Klara fortfarande äta och sova (!). Jag tror att Klara gillar Piteå. Hon passar in här.
Vi har fortfarande inget internet i lägenheten. Sitter hos mamma och datlar. Förhoppningen är att det inte ska dröja allt för länge innan vi återigen är den del av cyberspace.
Hoppas allt är bra där ute!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ah vad lange jag vantat pa det har inlagget!!! Hoppas ni far internet snart sa att du kan ladda upp lite bilder...

Jattekul att hora att ni trivs sa bra. Ser fram emot att halsa pa er i augusti!!!

Manga kramar fran Lena

Anonym sa...

Ni är så välkomna hem. Ser fram emot att se er nya lya. Havsutsikt är ju inte illa pinkat. PS. Jag fick jobbet! /Maria Ö

Cissi sa...

Kul att höra att det går bra för er! Har du hunnit vara på kafferep än?
Klara kommer att bli världens coolaste pitetjej...

Nu blev jag jättenyfiken, vad har du fått för jobb Maria Öberg???

Anonym sa...

Jag har också kollat varje dag och väntat på att höra hur det går för er! Nu får vi ses på riktigt snart tycker jag!

Nybliven sa...

Härligt med ett ögonkast till havet!

Ett sådant bloggtomrum du lämnat oss med! Nu är det nog bäst att du blir regelbunden snart igen så jag får veta hur det går med er. *världsnyfiken* Eller hör av dig live när du har tid så att vi kan stämma date och med kritiska ögon jämföra varandras bebisar... ;-)
Eller bara dricka kaffe och ljuga. Vilket som funkar för mig!

Hoppas ni installerar er i största belåtenhet. Vi hörs!

Anonym sa...

Hej vad kul! Jag har haft det gode ört i veckan hoppas vi kan ses nästa. Kram.