måndag, maj 14, 2007

Risp rasp

Jag har fått whiskey i rösten. Jag låter just nu mer erotisk än vad jag egentligen är men det är väl bara till att njuta så länge det varar.
Dagens äventyr var en bilutflykt till Obbola för lunch. I Obbola finns ett pappersbruk och därav är atmosfären på många sätt mycket lik den i Piteå. Jag försökte dock förklara att som pitebo är man immun mot lukten. Utbölingar tycker att det luktar skit, surströmming eller något annat otrevligt. En sann pitebo identifierar lukten som pengar, välstånd och livlina. Detta blev ett sidospår. Lunchen i Obbola var underbar. Paj och bullar till efterrätt.

Klara visar sin nya frisyr. Och innan du dömer ut frisören vill jag bara att du ska komma ihåg att Klara är jättenöjd och känner att det här är hon.

3 kommentarer:

Cissi sa...

Klara blev skitsnygg! Har Håran fått en konkurrent? Kram på dig!

Anonym sa...

Oh vad rolig du är syrpan!
Hon är riktigt söt! Påminner om sin kusse Aron i samma livsfas.

Cilla

Soffan sa...

Cissi: Håran kan nog sitta tryggt på sin tron. Den här klipparen gör bara gästspel. Du är på intet sätt hotad.

Cilla: Jo, jag tror dom är lite lika, både till sättet och till utseendet. Gladskitar!!