fredag, maj 04, 2007

Utmaning

Sånt här älskar jag! Cissi har utmanat mig.

Tre saker jag inte förstår: Huslån (topplån och bottenlån), finska, tysta människor

Tre saker som finns på mitt skrivbord: Jag tar vårt soffbord i stället eftersom det är där jag sitter. Tom kaffekopp, tom glasskål, mitt blåa halsband.

Tre saker jag gör just nu: Snusar, tänker, myser.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Skaffa ett hus, gifta mig, hoppa fallskärm.

Tre saker jag kan göra: Skriva jättesnabbt med tangentbord, skratta så att jag får hicka, prata omkull en sten.

Tre saker jag inte kan: Sticka, hålla käften (på gott och ont), vänta.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Tålamod, friklättring, finska.

Sen ingår det även i utmaningen att utmana tre andra bloggare. Dock verkar det som om mina bloggkompisar redan har blivit utmanade av andra, men Niklas, du får ta och anta utmaningen, här och nu!

2 kommentarer:

Cissi sa...

hahahaha, prata omkull en sten... ;-) det är härligt med pratglada männsikor! Kul att du antog utmaningen!

Anonym sa...

Det är ju det bästa det där med stenen.