fredag, maj 11, 2007

Klippt och skuret

Nu är det gjort! Frisyren som med tiden har blivit mer och mer Boppers ser nu mer ut som Gustav Vasas kontrollerade hjälmfrisyr. Som jag befarade är det inte lätt att klippa någon som har samma kroppsspråk som en orm men det gick ändå över förväntan. Hennes pappa som har ett skört hjärta och är lite svag med det mesta som gäller hans dotter hade lite svårt att bevittna ingreppet men jag tror att han kommer att vänja sig. Han måste helt enkelt vänja sig.

Ska Ola Salo ha på sig bröstlappen av paljetter i morgon? Jag är väl ingen schlagerfantast av rang men lite spännande är det ju ändå. Jag gillar The Ark och bröstlapp eller inte borde de väl ändå ha en chans... Inte för att jag har hört de andra bidragen men...
Tankar med djup så här på morgonkvisten.

2 kommentarer:

Nybliven sa...

Jag har också funderat på det här med bröstlappen. Jag röstar nog mot bröstlapp och för någon annan ny Ark-ig accessoar.

När får man se bebbens nya frilla då? Själv har vi problem att få bort den sista skorvbeläggningen under den tilltjocknande kalufsen. Är det nåt man måste satsa på att göra eller är man en bra människa ändå?

Trevlig helg förresten!

Soffan sa...

nybliven: Räkna med att jag kommer att fota och photoshoppa så att det står härliga till! Kan medge att det där hjärtat med nallarna kanske blev lite väl... men jag kan inte sluta!
Skorv ja... Lite skorv är nog ingen fara och du är en bra människa oavsett!
Trevlig helg tillbaka!