måndag, augusti 03, 2009

Nanting vilket väder!

Trots att jag ännu inte susat förbi 30-strecket är jag ändå så pass mycket tant att jag måste få prata om vädret. Det är ju makalöst! Jag har tillbringat stora delar av dagen i en stol ute på gården, i bara bikini. Nu är jag mycket färgad på framsidan av kroppen och ganska vinterblek på baksidan. Men. Det spelar ju faktiskt ingen roll. Det är ju framsidan som räknas. Eller hur?

Helgen har varit 30-årskalas och svirande på stadshotellet. Jag har varit duktig på att svira i sommar. När vintern kommer och jag sitter fastvuxen i soffan igen kan jag i alla fall glädjas åt att jag dansade mycket under de varma månaderna. Dock kan man konstatera att man är lite äldre än de andra svirarna, som ibland tycktes undra vad PRO gjorde på dansgolvet.
Pantertanter som snackar väder måste väl också få ha lite kul. Eller hur?

2 kommentarer:

Loppans pyssel sa...

Visst är vädret underbart! Så skönt att kunna ligga på badstranden och låta barnen plaska på vid strandkanten.

Soffan sa...

Minimonster...: Ja, snacka om ett fritt liv. Det är bara till att njuta. Snart är det november.