torsdag, augusti 13, 2009

Snark...

Jag hade tänkt skriva något fiffigt och intressant men efter att ha tillbringat två timmar sovandes i soffan känner jag inte riktigt att inspirationen flödar.
Berätta kan jag dock att badrummet nu är helt jäkla färdigt! Hela sommaren har planen varit att dörr- och fönsterfoder ska komma på plats men två steg har hela tiden varit lite för stora för att ta. Det ena steget var att transportera en geringssåg från pappa och hit. Det rör sig om en sträcka på si så där 200 meter. Det andra steget har varit att ta bilen till Beijers för att köpa foder, vit skruv och målarfärg till karmarna. Låter jobbigt va?
Det man kan konstatera är att vädret förmodligen har varit alldeles för bra och vi har haft alldeles för mycket annat skoj för oss.
Nu blir det lite annan förändring här i huset. Nu ska jag nämligen gå och lägga mig i sängen i stället för i soffan.
Och just ja! Inskolningen på nydagiset går som smort! We love it!

Inga kommentarer: