torsdag, augusti 27, 2009

Så kom febern...

När jag hämtade Klara på dagis i dag berättade hon att: -Jag är som förkyld jag, mamma... Snoret rann men inget mer än så.
För en timme sedan vaknade hon och "var varm om huvudet". När jag sa att jag skulle hämta en alvedon skrek hon att det nog hade gått över.
Nu sitter jag här, lite gråt, en alvedon och osammanhängande tjorvande senare och tänker att det är i alla fall bra att Tobbe jobbar natt i morgon. Jag gissar att det blir några avsnitt av Den lilla prinsessan för far och dotter i morgon.

2 kommentarer:

Linda sa...

Tråkigt med sjuka barn!!Hoppas klara blir frisk snart:-)
Vi har då än så länge klarat oss från allt vad sjukdomar,pepper,peppar.
Ha det bra!
Kram Linda

Soffan sa...

Linda: Ja, det verkar redan som att febern har gett med sig. Hoppas att ni slipper alla sorters sjukdomar i fortsättningen också! Kram!