tisdag, januari 30, 2007

Räkis, here we come!!!

Lyckan ler, solen skiner och skumpan flödar.
Efter min och Klaras förträffliga promenad via Grubbe och sedan strandpromenaden in till stan kom vi in i hallen. Jag var svettig och rosig om kinderna och skuttade glatt efter telefonen när den ringde sin glada signal. Den fantastiska Gunhilds stämma klingade bekant i luren och när hon yppade orden: Vill ni ha lägenheten på Räkstigen? exploderade jag i ett glädjerus som förmodligen fick stackars Gunhild att tro att den beskedliga barnfamiljen från Umeå egentligen försörjer sig på att sälja E och speed.

Ja, så var det med den saken. Nu lutar jag mig tillbaka och väntar på era gratulationer. Hur mycket flyt kan man ha egentligen?

Ville bara säga det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, Räkis we are comeing too!
-For a nice drink on the balcony...

The Luleå Rosenlund family

Anonym sa...

Men det är ju toppen. Grattis, grattis. Ser fram emot barnvagnspromenader i sommar. /Maria Ö

Anonym sa...

Gratulerar!

Shit, vad roligt! Hoppas kunna komma på fika i sommar och titta ut över Sundet :-)

Kramar till er alla!
/Lena

Anonym sa...

HURRA!!!Vilket nummer? Vi bor i hus 34!HURRA!!!

Soffan sa...

Jag bockar och tackar!!!

Alla som vill är så klart välkomna på drinkar på vår balkong som har en strålande vacker utsikt över havet.

Ewa: Det är nr. 48, på övervåningen.

Anonym sa...

Hurrhurr igen. Jag tycker det ska bli superkul. Räkis är ju bäst i världen. Kanske Klara kan leka med Olle sen... Mina barn är också mycket på med småkids. Och försiktiga ( jag är ganska stolt över dem, de är perfekt snälla och kul med småbäbbar!!!) Och jag menar: till sommaren är hon ju stora damen.