fredag, januari 19, 2007

Fredag!

Skönt med helg. Jag är ledig sju av veckans dagar men fredagskänslan är ändå speciell.
I dag ska jag och Klara gå till BVC för att väga och mäta. Jag är grymt förväntansfull inför att se hur Klara hanterat sina första julbord.

I går var en riktig drömdag! Först fika på News med Emma som har varit i Schweiz alldeles för länge. Känns skönt att ha henne här igen. Vi satt där vi ett bord i många timmar och fler lär det behövas. Det tar ett tag att ta igen två förlorade år.
Sen, på kvällen, lämnade jag Tobbe och Klara i läggan och åkte till Droskan med Viktoria där vi avnjöt en grillbuffé som hette duga.
Kött. Oj vad mycket kött jag åt.

På kvällen när jag kom hem fick jag veta att Lärartidningen kommit och "min" artikel var med. Om du vill kan du läsa den här. För att komma till själva artikeln sökte jag på mitt efternamn. Jag är grymt nöjd med det som blev skrivet. Ibland vet man inte om det är vad man säger som kommer att skrivas men i det här fallet var det verkligen så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin artikel! Men jag saknade den fina bilden av dig och Klara... Hoppas att den är med i papperstidningen i alla fall!

KRAM
//Lena

Anonym sa...

Hej vännen

Nu var det min tur att få blanka ögon!

Ringer imorgon, känns som en evighet sen vi pratades vid (en vecka imorgon) och som att jag missat massor som hänt i ditt liv. Tur att jag kan läsa bloggen i alla fall.

Många Krama / Erica