tisdag, januari 02, 2007

Krassligt

Ush vad jag bloggar dåligt så här i juletider... Men det är så många saker som tar så mycket tid så att få en lugn stund med sig själv framför datorn är verkligen inte enkelt. Klara har döpts, med allt vad det innebär. Hon skötte sig exemplariskt i kyrkan och började gäspa lite förstrött, precis så där som alla människor gör när det bara blir för långtråkigt. I slutet av ceremonin somnade hon tryggt i sin pappas armar. Sedan har vi också hunnit med nyårsafton på Fårön med våra underbara vänner och nu i dag, när lugnet äntligen skulle lägra sig och vi skulle få en massa tid till att göra absolut ingenting, då åker jag på mjölkstockning och Tobbe någon form av elak feber.
En tråkig dag kort och gott.
I kväll skulle jag ha träffat mina tjejer för att äta mat och prata om allt som händer och sker. Men så här blir det i bland. Som min mamma sa; I bland måste man ha tråkigt.

Inga kommentarer: