onsdag, januari 12, 2011

Quién eres? Who are you? Vem är du?

Om jag kollar besöksstatistiken för detta lilla tillhåll på nätet kan jag konstatera att ni som läser i huvudsak kommer från Sverige. Men bland er tycks också finnas folk i det stora landet i väst, Brasilien (det stora landet i sydväst), Finland, England, Kroatien(!)...
Lite nyfiken blir man ju faktiskt. Men eftersom jag tidigare försökt mig på uppmaningen om att du som läsare ska avslöja något om dig, utan större framgång så ska jag inte utsätta dig för det igen. Det som händer när en sådan uppmaning kommer är att mina vänner och släktingar skriver några rader och det är jag tacksam för så klart men frågetecknen finns ändå kvar. Jag är inte bitter. Det är mitt eget val att blogga offentligt och det är ditt val att vara hemlig. So be it.
OK, nu lät jag väldigt bitter i alla fall. Förlåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Soy un hombre muy hermoso con turbano que te quieres en distancia.
Entiendo que nunca puedo competer con tu marído, "El Tobbe", el giellivarenzue.

Además no puedo vivír sin las momentítos leendo de su vida en el frío en Suecia.

Espero que álgun día algo miraculoso va a pasar, que te ves a mí lado y podemos encontrar, tú, yo y mí turbano.
Muchos besos: el"El busco"