lördag, januari 08, 2011

Julen och det nya året

Jag har suttit och tankat över jul- och nyårsbilder till datorn och passar därför på att dela med mig lite av allt som hänt.
Mitt i värsta tomtefebern passade det ypperligt med en bokstund.
Visst är det otroligt att barn fortsätter tro på tomten trots den makabra masken?

Nyårsaftonen började i festblåsa men förbyttes raskt till rallydress... Olle hade stil och bar slips.

Ett konstigt ögonblick på Kulturens hus i Luleå.

När jag ändå har dig på tråden vill jag passa på att fråga om någon har tips om hur man på ett SMIDIGT sätt hanterar bilder i Blogspot. Jag sitter här, 5 år senare, och har fortfarande inte en aning...

1 kommentar:

Marran sa...

Gillar verkligen rallydressen. Sötunge! Hoppas också på tips om bildhanteringen, för jag kan bli galen ibland.

Kram på er