måndag, juli 07, 2008

Uppdatering

Sommaren fortskrider och trots det halvtaskiga sommarvädret tycker jag ändå att det är ganska trevligt. Vi har haft besök från när och fjärran. Min storebror med familj från Malmö och Tobbes storasyster med tonårsson från Gällivare. Min morbror från Stockholm och så alla kära vänner så klart... I bland önskar jag att dygnets timmar vore fler. Så mycket man vill säga som aldrig hinner bli sagt och så mycket man vill göra som aldrig hinner bli gjort...
Jag återkommer när allt har lagt sig och mognat lite...

2 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Hej!
Nu tittar jag in.
Så du har också varit på släktträff. Vår släkt håller tillsammans på att rusta min farmorsmors och farmorsfars gamla gård i Tornedalen. Det känns bra istället för att se det förfalla och man känner sin historia i byggnaderna och markerna.

Soffan sa...

Anja och Jonas: Oj så underbart det låter! Hoppas att ni håller sams också... :-)