måndag, februari 26, 2007

Bye bye läggan

I dag på vägen hem från Öppna förskolan gick jag och Klara förbi hos hyresvärden för att säga upp lilla lägenheten. Nu var det gjort. 12.00 den 1 juni ska vi vara härirån. På Tobbes examensdag. Sommarens första dag.

Helgen har varit lugn och skön. I lördags var jag ensam hemma. Jag och min isländska deckare. Vi låg i soffan tillsammans och njöt av att det bara var vi två. Tobbe och Klara åkte iväg för att titta på innebandy och aldrig har jag varit så nöjd över mitt eget sällskap. Blir inte mycket av den varan nu för tiden...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det samma bok som jag och Alan läser? Fast jag tror Alan är klar. Jag är på Dag 5, tycker att den är riktigt bra, lite melankolisk och svart, lite smårolig och sen jävligt obehaglig med pappan och pojken.

Nu ska vi till Björkis och äta tårta!
Kram på dig!

Anonym sa...

Å jag flyttade hit den första juni, då är räkis som bäst. Jag tror att ni kommer att älska det. Kram.

Soffan sa...

Ewa: Jo, jag har jäkulskt höga förväntningar kan jag säga!!

Erica: Jopp, det är samma! Jag har haft ett litet uppehåll nu på grund av ett allt för vidlyftigt socialt umgänge i mitt mammalediga liv. Ska dock ta med den till Piteå och frossa vidare.