tisdag, december 05, 2006

Långsam morgon...

Klara somnade 00.30 i går och sov till 8.50. Den trenden har nu hållit i sig i två veckor. Jag påstår inte att det kommer att vara så för all framtid men vi är oändligt tacksamma för varje natt vi får sova utan matuppehåll.
Nu sover hon sin förmiddagslur och jag har hunnit duscha, fixa fejs och hår och om en stund ska vi gå i väg till Linda från jobbet och fika.

Vädret är fortfarande jämngrått. När ska vi få någon snö egentligen? Borde man kanske flytta norr om polcirkeln för att få en vit jul? Jag blir snart vansinnig av att inte kunna vara ute ordentligt. Och vem vill ha att göra med en vansinnig Sofia?

Nu: Annika Lantz

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min uppgivelse om att få en vit jul börjar att bli större och större. På jobbet är min jämran stor och det finns ingen där som har någon som helst förståelse.
Idag tänkte jag för mig själv att det blir ingen snö i år, inte ens när jag åker hem över jul. Bara regn,regn....

Anonym sa...

provar
mormor

Soffan sa...

Jenny: Jo, om vi har det jävligt här så kan jag ju bara tänka mig hur det är i Årsta... =)

Mormor Kerstin: Går det bra?