onsdag, december 06, 2006

Lägeskoll

Hittade den här på en annan blog. Lite kul!

DAGENS VILL HA: Något att klä på mig till Klaras dop...
DAGENS KLÄDSEL: Vila-jeansen som jag ÄNTLIGEN kan ha!
DAGENS HÄNDELSE: Promenad med Åsa och Victoria och våra barnvagnar.
DAGENS LÅT: Måste väl bli Idol-Markus då. För sakens skull.
DAGENS PLANER: Baka saffranskaka som jag ska bjuda tjejerna i Tobbes klass på.
DAGENS SAKNAD: Mitt jobb, faktiskt...
DAGENS DUMMASTE: Hmm... Jag gör väl aldrig något dumt?
DAGENS SJUKA: Avundsjukan!
DAGENS DROG: Haha! Ett nytt nikotinfritt snus! Smakar jenka!
DAGENS ROLIGASTE: Min storebror Davids berättelse om sonen Björns magsjuka.
DAGENS FAVORIT: Gull-Klara, aka Elvis.
DAGENS KRAM: Kramade Tobbe innan han drog till skolan. Han luktade gott!
DAGENS PUSS: Man får många pussar när man har både man och barn!
DAGENS KÖP: Vete tusan vilket som är bättre, snus eller saffran?
DAGENS GODIS: Inget godis på veckodagarna!!
DAGENS HUMÖR: Bättre nu, efter en kopp kaffe och skitsnack med min storebror som också är föräldraledig och smått understimulerad.
DAGENS ORD: XQ'S

1 kommentar:

Soffan sa...

Emma: Tack för att du känner igen och förstår. Ibland känner man sig som en dålig människa som inte bara pratar libero vs. pampers vältrar sig i skorv och torsk. Som sagt; tack för att man får vara människa! =)