tisdag, mars 03, 2009

Sportlovspyssel

Förra (!!) hösten hade vi en liten photosession med vännen och bästfotografen Wellan. Resultatet blev julklappar till nära och kära och tanken var så klart att vi skulle få några egna exemplar också, för att liksom försköna hemmet med. Tusen saker har kommit emellan men i dag tog jag cd-skivan med alla bilder och spatserade iväg till stan där jag framkallade och köpte ramar. En timme senare var allt klart och nu sitter fotografierna som en smäck på väggen i hallen. Observera att det är ramarna ovanför byrån som föreställer mig och min familj. Den stora tavlan till vänster föreställer något helt annat och jag tror inte att vi är släkt.

Dagen i övrigt har varit vilsam. Solen har skinit med sin frånvaro så några fräknar på näsan har det inte blivit, men i morgon laddar vi för ett varv runt Fårön och då har jag tänkt att det ska vara kanonväder. Visst blir det väl så?

En sportlovsfirande Klara, som har förlorat förmågan att vara avslappnad framför kameran. Brås hon kanske på sin mormor?

3 kommentarer:

Loppans pyssel sa...

Oj, så stor hon håller på att vara! Inte så konstigt kanske, Leo håller ju på att vara stor han med.

Jättefint att sätta tavlorna så där!

/Johanna

Annas resa sa...

Hej!
Här kommer en häslning från familjen blek om nosen...
Daniel vill meddela att han inte ska spela innebandy ikväll, men att det ju blir innebandy ikväll ändå och att de verkligen behöver folk. Jag mailar dig på vår jobbadress där jag skriver DAniels mailadress så kan Tobbe skriva dit om han vill vara med eller inte samt då också bli med på mailinglistan.

Njut av dagens solsken och underbara sportlovsväder; vi vågar knappt titta ut genom fönstret - det gör lite ont i själen då...

Soffan sa...

Johanna: Ja, visst börjar de bli stora de nyss ganska små liven... Och du som dessutom har två som håller på att bli stora. :-)

Anna: Hoppas att ni mår bättre i dag. Även om vädret inte är så strålande som igår... Men snart vänder det!