måndag, mars 30, 2009

På darriga ben...

I går hade vi en heldag i Kåbdalis tillsammans med Tobbes arbetskamrater. Vädret var väl inte så där vårvinterstrålande som man hade drömt om men det var helt fenomenalt ändå, att få susa i de där pisterna som alltid verkar vara helt perfekt pistade.
I dag har jag dock fått bedriva katederundervisning eftersom benen inte riktigt höll för att stå på.

På badrumsfronten kan jag berätta att vi nu har kikat på badkar, blandare och annat som behöver uppdateras. Efter påsk tar vi fram storsläggan.

2 kommentarer:

M sa...

Kakel-spektakel på er då, också. Tänk vad många delar som ska ordnas innan man är i hamn. Lycka till!

Jag gjorde en koko grej på jobbet idag. Jag hade inte ställt om klockan på min rullvagn. När jag kom till lektionen var det inga elever där... Jag fattade ingenting och jag tyckte att det var lugnt och tyst på skolan = ) Tröttheten börjar ta ut sin rätt.

Ses imorgon kära du.

Soffan sa...

M: Nä, det är inte lätt det här med klockan... :-)