fredag, november 09, 2007

I'm back!

Min frånvaro från denna blogg kan delvis skyllas på mitt jobb. Arbetsveckan har kryddats med utvecklingssamtal på kvällstid för att sedan komma hem och avlida i sängen. När jag i morse kom till jobbet kändes det precis som om jag sovit under mitt skrivbord. Jag hade inga tydliga minnen av att ha sovit i min egen säng, bredvid min egen man. Jag kände bara jobbet i kroppen. Nu är i alla fall hälften av samtalen avklarade och helgen ligger framför oss.
Jag har precis blivit lämnad av mina kolleger B och K som förskönat min fredagskväll med tacos, Idol och skitsnack. Tobbe jobbar och Klara sover sött.
Det gör jag också snart.
Trevlig helg kära vänner!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Ingen höjdare det där med samtal, så otroligt tidskrävande.

Soffan sa...

Åsa: Fantastiskt tidskrävande faktiskt... Men som mycket annat är det skönt när det är över... ; )