tisdag, november 20, 2007

Detta jobb -ett liv

I kväll föräldramöte. I morgon långdag. Det här med livet är mycket jobb. Jag lägger ingen värdering i detta yttrande. Jag bara konstaterar.

Men imorgon! Födelsedag!!!
Den här hösten har gått så snabbt att jag, som annars är rätt hysterisk kring mina egna födelsedagar, inte har hunnit fundera särskilt mycket alls. Eller så håller jag på att bli gammal... Men så är det ju inte. Jag är långt ifrån gammal. Knappt några rynkor alls. Knappt några hängbröst och knappt några gropar i låren. Knappt...
Nu är det bäst att hoppa i säng så att det blir födelsedag riktigt snabbt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Happy Birthday!!!

Aven om klockan bara ar 23.40 har i England, sa ar den 00.40 pa Rakstigen sa da AR det ju din fodelsedag!!! Stort GRATTIS till dig min alskade van. Hoppas du far en fantastisk fodelsedag! Manga kramar fran England.

/Lena

Cissi sa...

Grattis, grattis! Hoppas du får en toppen födelsedag!!!

Anonym sa...

Drattis på födelsedaden, önstar Isak med familj!

(-Tram,-tram!)

Åsa sa...

Det är bara att konstatera, alla blir vi äldre. Stort grattis på födelsedagen. Kram

Soffan sa...

Lena: Tack min älskling! Hoppas att du har det bra där borta! Tänker på dig!

Cissi: Tack tack! Det har varit en mycket bra dag!

Isak & co: Tack för drattiset! Vi ses på lördag!

Åsa: Stort tack! Jo, vi blir äldre, men även snyggar och klokare! Eller hur? Kram!