måndag, september 03, 2007

Keep up the good work!

En av de bästa bloggarna jag känner, min dragare numero uno i blogg-världen ventilerar sina funderingar över sin blogg och dess vara eller inte vara. Jag uppmanar härmed till ett kollektivt halleluja över denna blogg och alla våra bloggar, for better for worse, for richer for poorer, in sickness and in health... För det är ju så det är. Inte alla dagar känner man för att lösa världsproblem. Inte alla dagar har man tänkt en tanke som man bara MÅSTE dela med sig av.
Vissa dagar vill man bara skriva. Och om någon sen vill läsa så är det väl fint och bra på alla sätt. Hur tradigt det än kan bli vissa dagar.
Kör hårt! Du äger!

2 kommentarer:

Nybliven sa...

Tack raraste du! Med alla dessa fina ord får jag väl så gott lov att ge mig själv en andra chans... :-) Ett eget inlägg och allt... *blushing* Du hittar minsann vägen till en kvinnas bloggådrepulserande hjärta du...

Soffan sa...

Hihi! Ja, man är väl något av en bloggtjusare...