onsdag, april 11, 2007

Tillbaka

I Umeå. I vardagen.
Påsken rusade förbi i ett enda huj och vi har verkligen inte legat på latsidan. Under helgen i Gällivare skulle alla ha sin Klara-dos och då gäller det att ligga i. På lördagen stannade dock Klara hemma med sin faster och jag och Tobbe tog med oss kusin Gustav till Dundret för att lufta skidorna. Wow vad härligt det var. Vädret var som vädret brukar vara i april men det var bra. Mycket bra.
På vägen tillbaka till Umeå rastade vi i Piteå där vi hann med en gourmetlunch hos Jenny på Granholmen och Klara har hunnit med sin första magsjuka. Jag har fasat för detta men det verkar ha gått över nu och nu skriker hon i falsett igen.

Ute strålar solen och jag är sugen på snus. Försöker ignorera och gå vidare. Snus är väl inget för hårdingar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Joho!
/Cilla

Anonym sa...

Snus ar ACKLIGT! Och som du sager, inget for hardingar... Vad gulliga elever du verkar ha haft! Forstar att det var svart att tacka nej till massage... Men det finns sakerligen ungar att tycka om i Pitea med! Vi var val ratt alskvarda pa var tid, eller hur?

Saknar dig!!!

Manga kramar fran ett soligt England! Onskar bara att traden kunde fa lite lov snart...
/Lena

Soffan sa...

Cilla: Jo, det lutar åt att jag är böjd att hålla med dig.

Lena: Guuuud vad jag skulle vilja vara hos dig och våra i Inglaterra nu! Saknar dig med!