onsdag, april 25, 2007

En liten bild...



Just nu är det svårt att fånga Klara på bild utan att hon är helt blöt i ansiktet. Två tänder på väg upp i underkäken och i överkäken är det också något som händer. Trots detta är humöret oftast på topp och vi tränar stenhårt på krypning. Hon blir gaaalen av att inte ta sig framåt när hon ser något på golvet framför sig. Dock finns här inte mycket man kan göra som förälder förutom att peppa och klappa händerna. Har testa alla mina pedagogiska trix men inget tycks fungera. I det här fallet är det nog learning by doing som gäller och det är ju svårt med learning när man inte vet hur man ska göra med the doing. Vi får helt enkelt låta tiden ha sin gång.
Hon äter som en häst och pillar på allt. Livet är ett äventyr. Hela tiden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sofia! Så himla söt Klara är!! När blir ni pitebor för gott??

Soffan sa...

Cissi: Den siste helgen i maj går lasset norrut. Då måste du sköta om mig! Jag är lite nervös... Kul att se dig här!

Anonym sa...

SötNöt!

Anonym sa...

Klart jag ska sköta om dig! Det kommer att gå så bra. Piteå är ju lite läskigt men du får hålla handen! Kul att vi har gemensamma vänner, det är ju som du förstår genom dom som jag hamnar på din blog då och då... Nu när jag äntligen har skaffat dator hemma kommer jag nog att beöka dig oftare! Ha det bra!