torsdag, november 30, 2006

Bland ovikt tvätt

Gårdagen var alldeles för händelserik för att något skulle hinna skrivas. Mammagruppsfika, besök på jobbet och fika där, tvätt, mat... Låter inte så blodigt så här dagen efter med det kändes svettigt, jag lovar.
Nu sitter jag här dagen efter bland tvätt som vi till hälften hunnit vika och resten ligger kvar i en sådan där megastor ikea-påse. Ska ta itu med det snart. Ska luncha med Ida på stan så bara jag är färdig innan dess så är det ingen fara.

Sen är det ju det här med framtiden också... Tobbe har gjort två av tre anställningsintervjuer och det ser väl rätt bra ut. Nu återstår bara den sista, med Västerbottens polismyndighet och sedan behöver vi förhoppningsvis inte vänta så länge på ett besked. Det ska bli så skönt att bara få veta vad man har framför sig. Att kunna ställa in sig mentalt liksom.

Klubbkväll på Åhléns i kväll! Jag känner att det är i kväll det kommer att ske. Min överkastjakt kommer att nå sin kulmen och troligtvis kan vi i kväll luta oss tillbaka i ett smakfullare, lite vackrare hem.

Nu ska jag ägna mig åt lite tvättvikande och framtidsbryderier.

Inga kommentarer: