tisdag, november 23, 2010

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Anna och känner mig väldigt smickrad. Därför kanstar jag mig in i det hela med vidöppen mun.

  • 4 tv-program: Nordnytt (utan ironi), Så mycket bättre, Våra vänners liv, Ung och bortskämd. Jag måste få tillägga att jag har blivit dålig på tv. Förut så jag mycket, mycket mer och mer passionerat. Nu sitter jag mest och hänger framför det som råkar passera förbi. Eller! Så är det kanalerna som borde skärpa sig och visa bättre program.
  • 4 saker jag har gjort i dag: Promenerat i en blekgrå vintermorgon, målat i en målarbok, sparkat, promenerat med en vän utan att frysa, trots kylan.
  • 4 saker jag längtar efter: Ledig jul för hela familjen, en vår som troligtvis kommer att innebära ett nytt kök, att kunna ha alla mina kläder igen, en cool frisyr som inte bara ser ut som ett stort lurv eller en lång råttsvans.
  • 4 saker på önskelistan: en ny mobiltelefon, joggingskor, promenadbyxor och många pussar av min älskling.
  • 4 saker jag hatar: Oj. Vuxengnäll, otacksamhet, xenofobi och torra apelsiner.

1 kommentar:

Livet i hus nr 7 sa...

Kul, jag är med!