onsdag, november 03, 2010

Just nu!

Han är ingen hårding, min son. Kvällen har sett ut så här:
19.30: Klara & Herman somnar ungefär samtidigt.
20.25: Herman vaknar och pipgråter i sin säng. Jag går dit och lyfter upp.
20.27: Soffan lägger en sovande Herman i sängen.
20.30: Herman vaknar och pipgråter i sin säng. Jag går dit och lyfter upp.
20.32: Soffan lägger en sovande Herman i sängen.
20.35: Herman vaknar och pipgråter i sin säng. Jag går dit och lyfter upp, tar med mig Herman till soffan och ammar. Herman somnar gott.
20.45: Soffan lägger en sovande Herman i sin säng.
20.50: Herman vaknar och pipgråter i sin säng. Jag går dit och lyfter upp.
Nu sitter vi så här. Det får väl vara så då. Han är ju bara en bebis. En väldigt söt bebis. Han måste nog få vara med sin mamma i kväll.
Min fina lillkille!

1 kommentar:

Annas resa sa...

Promenad vill inbokas snart! Mycket på agendan, det är lika bra du förbereder dig...