fredag, november 19, 2010

Baka, baka liten kaka

Sitter med morgonkaffet i handen. Tanken är att jag ska ägna förmiddagen åt bakande. Två sorter är planen. Om alla medspelare sköter sig så borde det inte vara några problem alls. Det borde gå. Den ena medspelaren är på dagis och den andra sover.
Jag måste bara berätta om en graviditet. Inte min egen så klart. Det får vara bra för ett tag. Men en av mina närmaste vänner, Jenny, är jättegravid och jag får lägga band på mig själv för att inte ringa henne tre gånger om dagen för att fråga om hon har några känningar. Dessutom är det en hel vecka kvar och jag vill inte stressa någon bebis. Men visst vore det roligt om den kunde komma snart. Kanske på söndag. Då skulle jag bli så glad så. Jag vill inte stressa dig lilla du, men kan du inte ta och komma ut nu!!!

Inga kommentarer: