tisdag, november 30, 2010

Iskallt!

Jag ber om ursäkt för några dagars bortavaro. Jag har dock inte alls varit borta, bara hemma i lugn och ro. Jag kan inte skylla på att jag har pluggat heller. Lite har jag pluggat, men inte alls så att det stör. Jag har helt enkelt bara varit.
Det har dock hänt några underbart roliga saker omkring mig sedan sist. Två av mina bästaste vänner har gett glädje och glada tårar till världen genom att på torsdagskvällen förära värdlen med en liten Hilma och genom att skicka ut en bröllopsinbjudan med framtida fest att se fram emot. Tjoho så roligt alltihopa!
Nu går jag bara här och stampar rastlöst i väntan på att min fyraåriga pärla ska sluta hosta så att vi får åka och se skönheten på Strömnäs någon gång.
I dag borde jag faktiskt plugga. I alla fall borde jag gå till bibblan och beställa en bok. Om det bara inte hade varit så fruktat iskallt!

Inga kommentarer: