tisdag, oktober 26, 2010

Ett foto...

I förrgår kväll satt jag och valde ut foton som ska skickas till framkallning. Vi har inte framkallat foton sedan augusti förra året och alltså finns det bilder i den nya framkallningsmappen som visar mig och hur jag såg ut innan jag blev gravid med Herman. Jag ser inte ut så längre.

Sedan mitten på juli har jag jobbat med att bli smalare och det har väl gått bra. 8 kg har runnit av min kropp och det är väl vackert så. Men på senaste tiden, och kanske framför allt sedan bröllopsdagen, har jag liksom tappat gnistan lite. Inte så att jag frossat socker och legat stilla dagarna i ända, men jag har slutat köra hårt.

Men nu jäklar! Nu ska här köras hårt! 8 kg till ska bort! Nu har jag sagt det! Ingen återvändo. Inga ursäkter. Jag är en kvinna med karaktär och nu ska den användas. I den bästa av världar svarar kroppen bra på min nya behandling (hård men rättvis) så att jag snart kan stoltsera med intressanta siffror här på bloggen. I den bästa av världar. Inshallah!

Inga kommentarer: