torsdag, februari 21, 2008

Torsdagskväll är också snäll

Lönesamtal är ju roliga tillställningar. I 20 minuter satt jag och berättade precis hur bra jag är på precis allt. Sen fick jag veta att lönepåslaget skickas till mig via mail. Hur väl jag sålde mig själv kommer alltså att visa sig inom en fjärran framtid.

Nu är polisen hemma och det är helg. Nåja, nästan i alla fall. Inte bara helg. Det är sportlov. Nästa vecka kommer jag att förvandlas till brunbrända, superhurtiga och chokladdrickande Soffan.
Nu är det dags att hoppa i säng efter en dag fylld av jobb, födelsedagsfika, krossat glas och frökenträff med tillhörande gofika.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar syrran, du är bäst!!!
/Cilla

Åsa sa...

Hoppas du får en rejäl löneökning, och ett trevligt sportlov!

Soffan sa...

Cilla: Njä.. det skulle jag nog inte påstå...

Åsa: Hoppas jag också! Och tack detsamma!!