fredag, februari 08, 2008

Fräcka fredag!

Nåja, så väldigt fräck kanske inte denna fredag är men visst är det väl en klämmig rubrik i alla fall?
Jag och Klara har ätit soppmiddag med mamma och pappa. Tobbe jobbar i Jokkmokk i helgen eftersom det där är festligheter i kvadrat och kubik som ni säkert känner till.

Just nu är det Lantz i P4 på tv!! Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag ÄLSKAR den kvinnan! Jag tror att vi skulle bli riktigt bra kompisar hon och jag... Undrar om hon tror detsamma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad kul att Tobbe är i Jokkmokk. Känns nästan som att han hemma, bara 10 mil bort, juh... Om turen finns och Herren vill så kan det ju hända att vi dyker upp där och råkar träffa honom. Visst är det konstigt hur min hjärna funkar???

Fast jag kan ju förstå att ni tycker att det varit mer kul om han varit hemma med er. Kramiz på er alla. Saknar er såååååå.

Soffan sa...

Carina: Och vi saknar er!!!
Men hur blir det nu till helgen??