måndag, september 07, 2009

Vi har väntat och väntat...

Och väntat ännu mer på att få se Män som hatar kvinnor. När den gick på bio hann vi inte riktigt med. Eller hann och hann, men du vet säkert hur det är. Sedan den kom ut på dvd har uthyrningsställets hyllor gapat väldigt tomma just där dessa fodral har sin plats. Men så i kväll åkte jag iväg och kom hem med ett exemplar. Oj så kul! Däremot blev det ingen filmkväll i kväll. Jag borde läsa kurslitteratur. Det gör jag ju inte som du säkert förstår. Men alldeles strax tror jag att jag kommer att göra slag i saken.
Annars är det ju en dag i morgon också. Självklart en dag då jag i så fall måste läsa lite extra mycket. Dessutom en dag då jag ska hålla i ett föräldramöte. Men det finns ju nätter också. Och kaffe.
Nej. Nu går jag och läser lite.

2 kommentarer:

M sa...

Hoppas det gick bra att möta parenteserna till adepterna. Du gjorde säkert succé.

Hoppas att allt flyter.

Soffan sa...

M: De var alla väldigt snälla parenteser. Äpplena har fallit nära träden liksom...