måndag, september 28, 2009

Blondinens badrum

I dag har jag tagit ytterligare ett steg mot blondinheten. Jag skulle vilja påstå att jag är i mål nu. Nu väntar jag bara på att se vad som väntar i blondinvärlden. Jag väntar med spänning.

I dag hade jag inte bara tänkt prata om hårfärger. På begäran kommer här även några bilder från badrummet som förvisso har varit färdigrenoverat i några månader nu, men jag har väl aldrig riktigt kommit mig för att visa resultatet.
Fokus ligger på badrumsmöblerna, eftersom vissa läsare har ett visst behov av att se dem.
Möbler och handfat är köpta på IKEA och och blandarna kommer från FM Matsson. Generös som jag är bjuder jag även på en bild från insidan på mitt badrumsskåp. Det du! Detta gör jag endast för att vissa läsare ska få vissa behov tillfredsställda.

6 kommentarer:

Jennie sa...

Perfekt, tack så mycket! Tror minsanna att det blir från den serien, gillar både utseendet och priset på den! Härligt med ett färdigrenoverat badrum, längtar...

Anonym sa...

Schnyggt presenterat!

Du är ju värsta inredaren.

Jag klippte mig själv igår (Mycket!), -och färgade!
(Nu vet jag att du blev orolig ;-))

Tycker själv att det blev helt OK!
Du får avgöra om vi ses till helgen.
/
Kram Cilla

Therese sa...

Har du sådan naturlig ordning eller hade du städat innan fotot? ha ha ;) Hos mig är det kaos i alla lådor och skåp..
Ha de!

Anonym sa...

Badrummet blev jättefint men jag vill ju såklart se det live. Dags att ses snart!?

Och du, blonds have more fun, det vet ju alla!

Linda sa...

Vilket snyggt badrum//Linda

Annas resa sa...

saknar bara en bild pa lysknappen nu...
halsningar fran madrids flygplats.