tisdag, september 22, 2009

...

I kväll hade jag tänkt att jag skulle skriva en massa roliga saker, som skulle få dig att le lite och må lite bra för en stund. Jag hade tänkt berätta om ljusen som brinner på bordet och kicken jag får av att jobba. Jag hade tänkt berätta om det nystädade garaget som mannen och barnet ägnat två dagar till att fixa...
Men så kom något ivägen. Jag skulle skriva en rapport till min kurs, men först tänkt jag städa lite i C: på datorn, eftersom den är lite seg och saknar tillräckligt diskutrymme. Nöjd och glad hade jag efter en stund städat bort mycket skrot och kunde i lugn och ro skriva vidare. Trodde jag.
Men så visade det sig att jag hade städat bort hela Office-paketet.
Jag är så K-L-A-N-T-I-G. Så trög, så pucko, så ivrig att det stör.

Nu får jag skriva i WordPad i väntan på bättre tider.
Så dum, så dum...

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Ha, ha! Jag fattar att det kan kännas bittert, du har nog i alla fall gett mig och en och annan till ett gott skratt idag.

Sällan har du väl verkligen behövt officepaketet så väl som just nu när du pluggar också...
Kram.

Anonym sa...

OJ vad underbar du är syrran!!!

/Cilla

Soffan sa...

Anna & Cilla: Ja, vad säger man? Är huvudet dumt får kroppen lida...