måndag, augusti 11, 2008

Njutbar helg

Jag skulle kunna säga att min helg började redan i torsdags. På kvällen strålade jag samman med några sköna tjejer som jag arbetade tillsammans med under somrarna på Piteå turistbyrå. Då delade vi allt från heta sommarpassioner till mensvärk och bakfyllor - nu för tiden ses vi en gång om året och har riktigt, riktigt trevligt. Augustikvällen hade blivit sen och svart när jag körde hemåt.
I fredags åkte vi till stugan vid havet och där har jag njutit av lukten från skog och hav. Tobbe och min pappa har satt in ett nytt kök och Klara har befunnit sig någonstans runtomkring. Jag har så klart plockat blåbär men denna gång i välgörenhetssyfte. Jag gav allt till mamma. Stort.

Nu är sista semesterveckan inledd och tapeterna till huset är beställda. Sovrumsfonden är just nu min favorit. Jag ser fram emot att dela med mig här på bloggen, ganska snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi som läser bloggen ser även fram emot att du delar med dig!
/Malin

Åsa sa...

Hoppas du får en trevlig sista vecka på semestern. Och även jag ser fram emot bilder från HUSET.

Soffan sa...

Malin: Jag är glad över att du läser och hoppas att snart kunna stilla din nyfikenhet med både före- och efterbilder. :-)

Åsa: Tack så mycket! Som sagt, snart kommer många bilder. :-)