torsdag, januari 17, 2008

Husjakten, del V

Nu har jag rullat ihop mig i soffan i avklippta mjukisbrallor och favvofleecen. En snus på det här och kvällen hade varit fulländad. Men ingen snus blir det.
Kvällen har bjudit på två (!) husvisningar. Ett av husen är det hus som jag tittade på utan Tobbe innan jul. Nu tittade vi tillsammans. And we like.
Det andra huset ligger på andra sidan stan i ett mycket trevligt område. Men det trevliga området är nog det enda som känns rätt med det huset. Inte för oss helst enkelt.

Nu ska vi bara fundera och vrida och vända på allt och lite till.

I morgon är det fredag. Igen!! Känns som att jag alldeles nyss skrev just precis denna mening. Men ja. Det är fredag i morgon!

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Inte var det väl så att ni tittade på huset mitt emot vårt? (Visningen mellan 18.00-18.45)Daniel och jag försökte att inte se alltför nyfikna ut när vi ideligen kikade ut genom fönstret...

Soffan sa...

Anna: Ja, så kan det mycket väl vara! Jag såg nämligen några nyfikna huvuden i huset mitt emot... : )
Huset var som sagt inget för oss... Men om ni ändrar er och vill sälja i stället för hyra ut så kan du väl säga till! : )
Säg för övrigt till om du har några andra heta tips läckra hus till salu. Just nu känns det lite som att vi står och trampar på hemnet.se och jag är rädd för att missa guldkornen som försvinner utan mäklares inblandning...