söndag, maj 02, 2010

Raindrops

Gårdagens cykling blev det inte mycket av. Man kan lugnt säga att vädret blev lite ruggigt. I stället förgylldes dagen av att min storasyster ringde på morgonen och meddelade att hon och killarna hade tänkt åka på äventyr till den södra grannstaden. Vår stad alltså. Det lilla äventyret gjorde att gårdagen kändes mindre grå och mer kul.

Annars tycker jag att det är väldigt svårt att planera något just nu. Klara har utvecklingssamtal på dagis på torsdag, och jag kan inte låta bli att undra om jag kommer att vara där, på BB eller hemma i soffan med en lite knodd.
I dag är det dags för att bygga ihop spjälsängen igen. Och kanske, kanske kan man få gå ut och cykla. På trehjulingen om inte annat... Vad som helst. Ge mig bara lite frisk luft, por favor!

Inga kommentarer: