onsdag, oktober 14, 2009

Tidig kväll?

Varje kväll tänker jag samma sak. Att jag ska lägga mig tidigt. Med tidigt menar jag kanske kring 22. Det vore bra.
Varje kväll händer dock samma sak. Jag fastnar. Fastnar i telefonen, framför tvn eller framför datorn. Det händer väldigt sällan att jag fastnar i något vettigt som att t. ex. stryka eller torka fönster. Nej, det har nog aldrig hänt.

I kväll tänker jag samma tanke igen. Jag ska försöka komma i säng i bra tid. Jag ska vara pigg i morgon och framför allt ska jag sova för att mamma har sagt att det är bra för immunförsvaret. Mammor brukar ha rätt. Visst är det så?

1 kommentar:

Anonym sa...

*skrattar högt och igenkännande*
Joo du. Alltid rätt och gråter aldrig. Min kropp måste ha missat det här med att jag trätt in i en mammaroll för en sisådär tre år sen...

Och här sitter jag nu. Fastnad.
/Guess who