torsdag, oktober 15, 2009

Jättesnart helg

Torsdagskväll och en arbetsdag kvar innan helg.
Än så länge känner jag inga tecken på varken feber eller envis hosta, men jag ropar inte hej. Man ska aldrig ropa hej.
På jobbet fortsätter eleverna att sjukna in, men lika många kommer tillbaka och är på benen igen. Handspritspumpen går varm och det bästa är nog att försöka lägga sig i tid i kväll.
I går gick det inte så bra. Just nu kan jag inte riktigt komma ihåg varför, men jag förutsätter att jag gjorde något jätteviktigt.
I morgon blir det kjol och fika och en litet äventyr på kvällen. Jag ska praoa. Jag berättar kanske mer vid ett senare tillfälle. En sak är dock säker. Fredagskvällen ska inte tillbringas hemma i soffan.

1 kommentar:

Annas resa sa...

Ja, härligt med jättesnart helg! Tänk, denna lilla lycka känner man inte i början av juni tex... Då duger inte en helg då vill mycket ha mera och minst ett megalångt sommarlov. Nu är man lycklig med det lilla.

Lycka till i mogron kväll!