tisdag, oktober 20, 2009

Jag gjorde det!

I dag tog jag tag i det på egen hand. Problemet med datorn alltså.
Jag satte in skivan och partitionerade om hårddiskarna från tre till två och omfördelade utrymmet. Sen gjorde jag själva formateringen, ominstallationen av XP och slutligen blev jag ju även tvungen att om installera alla drivrutiner.
I bland gör man saker som man inte tror att man kan och efteråt känns det alltid lika bra. En stund var jag väldigt nära att ge upp men skam den som ger sig.
Det blev ingen rapportskrivning i kväll heller. Men i morgon mina vänner, i morgon är det jag som skriver i Word.

3 kommentarer:

Bea sa...

Lysande!!

Annas resa sa...

WOW!!! Helt fantastiskt duktigt gjort!

Therese sa...

Imponerande...gör du sånt på uppdrag också? I så fall kan du besöka min dator också....;)