fredag, april 03, 2009

Underbara, underbara fredag

Jag har haft ännu en fin dag på jobbet och när arbetsdagen var över hade vi bestämt träff med familjen från andra sidan Nördfjärden på stadens Stadshotell som varje fredag bjuder på Junkfood Friday. Jag och Klara var först på plats och jag valde snabbt ett fönsterbord vid baren. Vid bordet bredvid satt ett gäng coola rockgrabbar som såg så där lagom slitna ut... Klara kommenterade som alltid allt de gjorde, vad de hade på sig och vad de inte hade på sig. Efter en stund upptäcker jag att en av de coola rockgrabbarna inte är vilken cool rockgrabb som helst. Han är Markus Fagervall. Jag måste erkänna att detta gav lite extra glamour till en annars ganska vanlig fredag.

Nu sitter jag i soffan och njuter av Spotify. Jag fick en inbjudan i dag och vilken grej! Jag har liksom inte haft tid för musik under de senaste åren och nu har jag plötsligt tillgång till allt. Allt. Makalöst! Makalöst och helt lagligt.

Trevlig helg och må solen skina på oss.

4 kommentarer:

Åsa sa...

Coolt med Fagervall. Han har nåt visst den killen så är det bara. Trevlig helg!

Loppans pyssel sa...

Jag var ute och promenerade i vackra Piteå med Lova i vagnen idag och råkade passera ert hus! Så nu vet jag ÄNTLIGEN exakt vilket hus ni bor i.

Annas resa sa...

Men du. Bjud in mig då, vetja´!

Therese sa...

Hej...åhhh så söt tjej du har. Vilket fint kort. Hoppas att allt är bra och kul att du tittade in hos mig...jag är ju lite av en rookie i blogbranschen. /Therese