onsdag, april 01, 2009

Så värt, så värt

I dag när jag gick från jobbet fick jag än en gång ta en konflikt med min ryggsäck. Ryggsäcken är egentligen inte min utan Tobbes och den har blivit mer och mer som en trasa under de senaste månaderna. Tyget spricker och dragkedjan delar sig. Det är inte så bra att ha en öppen ryggsäck när man bär omkring på jobbpapper som bör hålla sig i ryggsäcken. Nåväl, efter att ha hämtat på dagis och handlat lite grädde stövlade vi in på Intersport och där hittade jag världens underbaraste rygga som så klart fick följa med hem. Nu kan jag resa till jobbet med stil och klass på ett helt annat sätt än förut...

En annan sak som gör denna dag lite extra värd är Piteås allsvenska premiär som slutade med storslam och seger! Hoppas, hoppas att det håller i sig och att tjejerna får stanna kvar i högsta serien. Vilken grej! Så oerhört häftigt!


Nu är det sängen som gäller. Min säng är nog förmodligen världens bästa.

Inga kommentarer: