måndag, oktober 27, 2008

Måndagen

Kall om näsan och med bullsmak i munnen. Promenerad och bullad. En bra måndagskväll som dock inleddes med betalning av månadens räkningar och ett mindre utbrott över internetbanken som hos min nya bank inte fungerar på samma sätt som hos min gamla bank och nya kunskaper kommer ju ibland med vissa svårigheter. Nu är jag dock vän med den nya banken igen och räkningarna bör vara betalda.

I övrigt drömmer jag om ett nytt kök i vårt nya hus. Jag är dock glad över att vi inte förhastade oss och blåste ut allt i det ögonblick vi fick nycklarna i handen. Jag vet fortfarande inte hur jag skulle vilja ha det. Eller jo. Luckor, vitvaror och bänkskivor är alla ganska uttänkta, men själva disponeringen av köksytan kan göras på hur många sätt som helst och dessutom kan en vägg rivas för att få en öppnare planlösning och köksutsikt mot vägen.
Frivilliga inredare kan anmäla sitt intresse nedan för att hjälpa en liten familj i behov av goda råd.

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Jag har inga goda råd, men en utmaning hos mig att anta!

Soffan sa...

Anna: Det ska jag genast göra! :-)