onsdag, mars 19, 2008

Febermatt utan röst...

Jag är lite sjuk i dag också. Jag blir svettig av att resa mig ur soffan och jag hörs inte riktigt när jag pratar. Eller i alla fall låter jag inte som jag brukar låta.
I mitt jobb är det ganska botten att inte höras men det får gå. I dag har jag i ärligthetens namn inte haft så mycket vettigt att säga.

När jag kom hem såg jag upptäckte jag en knöl under täcket i min säng och där låg minsann ett påskägg. Tobbe åker till vidderna i morgon för att arbeta hela påsken så jag förärades med karameller redan i dag.

I morgon är det skärtorsdag och det firar jag med att arbeta hela långa dagen. Men sen... Sen är det jäklar i mig lov.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Glad Påsk och krya på dig!

Annas resa sa...

Det låter inte alltför trevligt att vara sjuk och jobba och sen vara hemma ensam med barn under påskhelgen.
Hoppas att du kryar på dig och får en fin påskhelg och ett skönt lov!
Kram!

Soffan sa...

Åsa & Anna: Tack detsamma!! Kram på er!