söndag, oktober 16, 2005

Oj vilken söndag...

Helgen har rusat förbi. Sanslöst vad tiden kan gå snabbt när man bara vill att den ska stå still.
Lördagen började med krattning av gården. En aktivitet som många av hyresgästerna deltog i. Det var jag och 10 pensionärer. Tobbe hade match.
Men oj vad vi krattade. Stormbyarna gjorde det lite svårt för löven att ligga kvar på där för avsedd plats, men det blev jättefint i slutändan.
Resten av dagen ägnades åt att ställa i ordning lägenheten inför kvällens middag/fest.
Ida kom på middag och vi hade jättemysigt.
Jag tog fram min Jäger. Jäger äger.
Jägern tog min kropp i besittning och vallade iväg den till Rex där resten av kvällen tillbringades i något som skulle kunna beskrivas som en dimma.
Få kända ansikten.

En cykeltur hemåt.

Vaknade med kudden full av maskara.
Det dröjer länge innan nästa gång. Det vet jag.

I morgon är det måndag. Another day in paradise.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spyro
A rainbow arcs over Pleasant Bay on the Harwich/Chatham line, but what is that big yellow globe in the sky? Time to look for the pot of gold or cue Dorothy and Toto.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a roulette tip site/blog. It pretty much covers roulette tip related stuff.

Come and check it out if you get time :-)