torsdag, oktober 06, 2005

Den satt som en schmäck!

Torsdag.
Kväll.
I morgon är det fredag, helg och dessutom får vi besök av min storasyster och lill-Aron. Jag skulle ha dammsugit i dag men jobbet och livet kom ivägen. Har tillbringat kvällen på ett av stadens trevligare kaféer tillsammans med mina gamla arbetskamrater. Jag vill påpeka att arbetskamraterna inte är gamla, men dom arbetar på mitt gamla jobb. Jätteskoj att ses och få nyheter från den gamla världen. Det mesta är tyvärr konfidenciellt.

Känns oerhört skönt att helgen är här. Min förhoppning är att gästerna kommer att hålla mig vaken längre än 21.30 i morgon och att jag på det sättet kommer att få ut mer helg ur helgen och eftersom Aron är av den yngre generationen kommer det helt säkert att bli en tidig morgon på lördag och det innebär ännu mer helg. Jag räknar alltså kallt med att få en maximerad helg.

Bubble trouble. Sen dammsuga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Boy, Girl Cast In Boy Girl
Kevin Zegers and Samaire Armstrong have joined the cast of It's a Boy Girl Thing , a teen comedy being produced by Elton John and David Furnish's Rocket Pictures and Prospero Pictures, Variety reported.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a "make extra money" site. It pretty much covers "make extra money" related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

Anonym sa...

Vad konstigt att man promotar sin egen blogg genom att lämna kommentarer på andras bloggar, hmmm... men vo vejt i som jär bortte lande...

Jaja, hoppas du får ha det mysigt m. Cilla o Aron o om du får tid, skicka länken till bubble trouble. Har snart tenta så jag behöver nå´t att fördriva (läs sinka) tiden med :) / Ickan Pickan