tisdag, oktober 04, 2005

Jo. Igen.

Det är inte bloggandet jag pratar om.
Det är rören.
Jag förstår varför rörmokarbranchen är så lukrativ.
Efter ett långt och härligt bad i vårt fantastiska badkar skulle jag som sig bör dra ut pluggen för att vattnet skulle kunna rinna iväg till reningsverket. I alla fall är det så det brukar fungera. Det fungerar inte nu. Vattnet tycktes droppa ner i avrinningshålet och på golvet bildades en stor vattenpöl som inte heller den verkade vilja försvinna ut i världsalltet.
Det verkar som att jag har ett uppdrag för morgondagen. Du kan ju själv gissa vad. Fortsättning följer.

Efter önskemål från olika håll går det numer att kommentera det som skrivs på denna sida. För eller mot? Till eller från? Av eller på? Skriv något. Det är en direkt order. Ordervägran bestraffas omgående.

Nu blir det en sista bubble trouble. Sen sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror du ärvt Ap-generna från övriga kvnnor i familjen!
Det är en baggis att fixa för oss gorillagirls! Go for it!