onsdag, februari 16, 2011

Den nakna sanningen


Ja, här kommer det. Köket. Så här har vi det i dag. Den långa remsan på golvet är en tapetbit som Klara precis då höll på att pyssla med.
I dag har vi tömt alla skåp och kvar på bänken står två koppar, några glas, bröd och vällingpulver. På fredag ska allt det du ser på bilden bändas loss och köras till kökskyrkogården. Lite vemodigt är det allt för en sådan som jag, men jag gissar att det snabbt kommer att gå över. Jag delar även med mig av en bild som föreställer insidan av ett köksskåp. Jag skulle vilja veta vem som valde just den färgen och varför. Intressant val om du frågar mig.
Jag återkommer med uppdateringar. Var så säker. Kameran är laddad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt att det är tömt! I det långa loppet tror jag inte du kommer att sakna färgen...Det var onekligen ett intressant färgval...
Kram /Alan

Anonym sa...

Det var nog den färgen som fanns hemma eller den färgen som var billigast just då! :) Det nya köket kommer säkert att bli jättefint. /Magdalena