onsdag, mars 03, 2010

Små kläder och dålig smak

I morse bar jag upp två lådor med bebiskläder från källaren. Jag kände att jag hade dålig koll på vad vi har och inte har när det gäller små, små kläder. Det gick ganska snabbt att konstatera att vi har det mesta. OK, strumpor kanske vi borde köpa men det ska vi väl hinna med. Nu ska det bara köpas trådbackar till garderoben i det som ska bli den lill*s rum och sedan kan kläderna flytta in. Jag drar mig dock lite för att göra allt för mycket allt för tidigt. Det är något med skrocken tror jag. Just nu befinner jag mig i v. 30 och fortfarande känns det för tidigt att göra allt för stora utsvävningar inför storkleveransen.

Andra saker som jag har funderat över i dag och i kväll är min sambos smak när det handlar om tv-program. Eller ska jag säga frånvaro av smak? Family guy. Behöver jag säga mer? Bra eller anus?

2 kommentarer:

Lena sa...

Family Guy? BRA!!! Jattebra, till och med! :)

Annaboda sa...

Anus!