måndag, mars 22, 2010

Otålig väntan

I dag är det måndag och på onsdag skriver jag tenta. Jag skulle önska att den redan var gjord, eller att jag i alla fall visste hur den ser ut. Men sådant är inte livet och jag får vackert vänta på onsdagskvällen för att kunna känna mig helt och hållet avslappnad. Även om det känns som att jag har rätt bra koll på läget så går jag hela tiden omkring och känner att jag egentligen borde sitta och läsa.

I natt vaknade vi av en febervarm tjej som kändes sig lite "varm i pannan". Helt inställd på vab vaknade vi på morgonen och konstaterade efter tre tempningar att febern gått över. Efter en dag på dagis somnade hon dock framför Bolibompa och var varm igen. I morgon blir det hemmadag för far och dotter.

1 kommentar:

Livet i hus nr 7 sa...

Lycka till med tentan imorgon!
Kram Anna